ویدئو گل مردود مهدی طارمی به اودینزه (۷ مهر ۱۴۰۳) | ستاره ایرانی اینتر کماکان ناکام در گلزنی واکنش جامعه ورزش به شهادت سید حسن نصرالله ورزشگاه تختی تهران، میزبان بازی استقلال - تراکتور شد نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و پاختاکور + لینک و قیمت تاریخ و ساعت دیدار منچستریونایتد و تاتنهام | فرناندز، مشکل تازه تن هاخ نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و نیوکاسل (۷ مهر ۱۴۰۳) | توقف بد موقع سربازان پپ تاریخ و ساعت دربی اتلتیکومادرید و رئال مادرید | امباپه، غایب بزرگ شهرآورد مادرید پیام تسلیت وزیر ورزش در پی شهادت سید حسن نصرالله سهرابیان کماکان بدون تیم تاریخ‌سازی ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی جهان شکایت دژاگه از فولاد خداداد عزیزی: دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت دیدار منچستریونایتد و تاتنهام | فرناندز، مشکل تازه تن هاخ

  • کد خبر: ۲۹۱۱۳۹
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱
تاریخ و ساعت دیدار منچستریونایتد و تاتنهام | فرناندز، مشکل تازه تن هاخ
در ادامه هفته ششم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان تاتنهام خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و تاتنهام از ساعت ۱۹ فردا (یکشنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۳) در تئاتر رویا‌ها به مصاف هم می‌روند.شیاطین سرخ که این فصل بازهم نتایج پرنوسانی در لیگ گرفته است، چند روز پیش در لیگ اروپا و مقابل توئنته هلند هم نتوانست به پیروزی برسد تا فشار روی اریک تن هاخ، مربی این تیم بیشتر از قبل شود. در این بین به نظر می‌رسد که برونو فرناندز، ستاره پرتغالی میانه میدان یونایتد در حال تبدیل شدن به یک مشکل واقعی برای این تیم است. موضوعی که در شکل بازی این تیم در هفته‌های گذشته به چشم آمد و حالا باید دید در دیدار برابر تاتنهام هم دوباره به چالش شیاطین سرخ تبدیل خواهد شد یا تن هاخ فکر دیگری برای چینش ترکیب تیمش خواهد کرد.

تاتنهام و منچستر در جدول لیگ برتر انگلیس شرایط مشابهی دارند و هر ۲ از ۵ بازی قبلی ۷ امتیاز دارند. تاتنهام به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه دهم است و هردو به هر ۳ امتیاز جدال برابر یکدیگر نیاز زیادی دارند.

تن هاخ در فکر جانشین فرناندز

ستاره پرتغالی یونایتد در فصل‌های گذشته همیشه بار این تیم در میانه میدان را به دوش می‌کشید، اما این فصل دیگر اینطور نیست. آخرین عملکرد بد فرناندز در اولین بازی لیگ اروپا مقابل توئنته بود که در آن تیم هلندی در مقابل تماشاگران خشمگین اولدترافورد توانست یونایتد را متوقف کند. کاپیتان ۳۰ ساله یونایتد در آن دیدار ۱۹ بار توپ را از دست داد و پاس‌های اشتباه فراوانی هم داشت. او در آن مسابقه تنها موفق به ایجاد یک موقعیت گل برای تیمش شد، با این وجود تا انتها در میدان باقی ماند. این ستاره پرتغالی تا به اینجا به غیر از شکست ۲ بر یک برابر برایتون که در دقیقه ۷۹ تعویض شد، در بقیه دیدار‌های شیاطین سرخ به طور کامل در ترکیب حضور داشت. فرناندز بهترین بازیکن یونایتد در دوران پس از سر الکس فرگوسن بوده است. به همین دلیل است که باشگاه پس از ماه‌ها گمانه زنی در مورد نقل و انتقالات، قرارداد او را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرد. اما به نظر می‌رسد که تن هاخ باید به جانشین او در میانه میدان فکر کند.

یونایتد گزینه‌های زیادی برای جایگاه شماره ۱۰ دارد. جاشوا زیرکزی، ستاره سابق بولونیا و بایرن مونیخ، که این فصل تا به اینجا نمایش‌های خوبی داشته است، نخستین گزینه تن هاخ برای جانشینی فرناندز است. در حالی که وینگر‌های دیگری مانند آمادو دیالو و آلخاندرو گارناچو هم می‌توانند دیگر گزینه‌های مربی هلندی باشند. در کنار اینها میسون مانت اکنون با عبور از مصدومیت دوباره آماده بازی شده است.

باید دید آیا در جدال مقابل تاتنهام مربی یونایتد به فکر جایگزین کردن کاپیتان پرتغالی‌اش خواهد بود یا بازهم فرناندز با وجود تمام انتقاد‌ها در ترکیب قرار می‌گیرد.

فرصت خوب تاتنهام برای برد در اولدترافورد

یونایتد و تاتنهام هر کدام در ۵ بازی این فصل ۷ امتیاز به دست آورده‌اند، اما اسپرز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به شیاطین سرخ یک پله بالاتر، در رده دهم قرار دارند. جالب اینجاست که در میان انتقادات زیادی که از عملکرد اریک تن هاخ روی نیمکت منچستریونایتد مطرح شده، آنگه پوستکوگلو از این مربی هلندی تمجید کرده است.

یکی از مشکلات تاتنهامی‌ها برای این بازی، مصدومیت کاپیتان کره‌ای آنها، یعنی سون است. پوستکوگلو، مربی تاتنهامی‌ها درباره شرایط تیمش قبل از جدال با یونایتد گفت: به غیر از سون، بقیه آماده هستند و به نظرم وضعیت او خیلی بد نیست. تا زمان شروع مسابقه هنوز شرایط سون را هم زیر نظر داریم و شاید او بتواند برای دقایقی به میدان برود.

تاتنهامی‌ها فصل را خوب شروع نکردند، اما کم‌کم در حال پیدا کردن فرم خوبشان هستند و در پس از شکست برابر آرسنال در هفته چهارم، توانستند در هفته پنجم لیگ برتر، جام اتحادیه انگلیس و همچنین لیگ اروپا بازی‌هایشان را با برد به پایان برسانند. آنها حالا بهترین فرصت را دارند تا در روز‌هایی که حاشیه‌ها روی کار شیاطین سرخ سایه انداخته است و این تیم با روز‌های خوبش فاصله زیادی دارد، به برد مقابل آنها در اولدترافورد چشم داشته باشند و اوضاعشان در جدول لیگ جزیره را بهتر کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->